ßäđßõŷś-
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaUltimele imaginiÎnregistrareConectare

 

 Doamne fereste de but

In jos 
4 participanți
AutorMesaj
Toxicul [;x]

Toxicul [;x]


Mesaje : 13
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 25
Localizare : cstrike/cfg

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Dum Mar 24, 2013 10:09 am

1.Numele CSS:Toxicu
2.IP sau STEAM ID:STEAM_0:0:654558568
3.Numele adminului care v-a banat:Crazywolf
4.Motiv (motiv-ul ptr care a-ti luat ban):A zis sa cot tagu si iam zis sa se uite pe forum ca miati dat acc la cerere siel ca butu mia dat ban

PS: acestui admin incompetent sa i se ia adminul este un but ! Nu stie nici o comanda ne intreaba pe noi comenzile !!
PS2: luati adminul nu stie sal foloseasca !
Sus In jos
https://badboy.forumburkina.com/
SpLyTTeR

SpLyTTeR


Mesaje : 56
Data de inscriere : 21/03/2013
Varsta : 26
Localizare : Brad

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Dum Mar 24, 2013 10:57 am

Am zis acceptat pentru teste

citeste si tu, nu trebuia sa iti pui tagul pana nu dadeai test
Sus In jos
Toxicul [;x]

Toxicul [;x]


Mesaje : 13
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 25
Localizare : cstrike/cfg

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Dum Mar 24, 2013 11:05 am

oK SA IMI SPUI CAND DAU TESTU SSI CU CINE POT SAL DAU SI ACUM
Sus In jos
https://badboy.forumburkina.com/
BlueWTF?

BlueWTF?


Mesaje : 9
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 30
Localizare : La pc

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Lun Mar 25, 2013 8:51 am

Toxic am si eu o intrebare... nu esti in clan .... nu ai nici o treaba cu el si vi si ne freci pe noi laa cap .... 1VS1 faci cu mn si iti garantez ca nu o sa scapi de mn
OMUL AVIZAT II PR JUMATE SALVAT .. tine minte !
Sus In jos
Toxicul [;x]

Toxicul [;x]


Mesaje : 13
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 25
Localizare : cstrike/cfg

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Lun Mar 25, 2013 9:07 am

Aolo legend daca zic acu ceva da .....
Sus In jos
https://badboy.forumburkina.com/
BlueWTF?

BlueWTF?


Mesaje : 9
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 30
Localizare : La pc

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Lun Mar 25, 2013 9:09 am

Zi frate ca si asa nu intri in clan ..... si sa ma lasi in pace ! ca uh nu esti in clan si momentezi ca o de parca ai fi uh nush ce!
Sus In jos
Toxicul [;x]

Toxicul [;x]


Mesaje : 13
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 25
Localizare : cstrike/cfg

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Lun Mar 25, 2013 9:15 am

DA ce tiam fct ma tu vi aci te dai mare ca esti in clan si te certi cu mine prb nu sunt in clan nam voie sa imi spun parerea la concursuri etc inafara e cererile clan ?
Sus In jos
https://badboy.forumburkina.com/
BlueWTF?

BlueWTF?


Mesaje : 9
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 30
Localizare : La pc

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Lun Mar 25, 2013 9:21 am

Da frate si uh ai inceputo zit cu concursul tau mai ti minte ma ? ... eu nu aveam nimic cu tn pana am vzt ce fel esti! Si nu ai voie sa com decat la cererea ta pana iti zice splytter sau red ca est acceptat
Sus In jos
Toxicul [;x]

Toxicul [;x]


Mesaje : 13
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 25
Localizare : cstrike/cfg

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Lun Mar 25, 2013 9:24 am

Scz frate da atuncea aveam nervi si am varsat nervi acolo scz ... Ne impacam ? Very Happy
Sus In jos
https://badboy.forumburkina.com/
BlueWTF?

BlueWTF?


Mesaje : 9
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 30
Localizare : La pc

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Lun Mar 25, 2013 9:34 am

NU! .... si sati zic cines .. the ghost stiu ca ma stie .. sunt R1-fost xg...
Dupa cum stie ghost am plecat d p non steam eu cu fratemiu .. jucam amandoi cu celasi nume si nimeni nu stia ca R1-junior exista ... dupa ce am plecat ambi d p non steam supa o perioada ne-am dus pe steam ..... acolo frate am jucat in ESL locul 5 .. jucam cu RUSI MAGHIAR FRANCEZI ... etc Eram intro echipa de Romani dintre care 2 erau englezi .. vb cu ei engleza ..... de obicei cand ramaneam singurul vs 3 la war ... baieti incepeau .. zisul "cor minune "
si incepe unul dintre ei : Th3Legend=sangele nostru si incepeau toti : Th3Legend Th3Legend si tot asa si castigam .... chiar daca nu aveam nikul Th3Legend .. baieti mi-au starnit interesul de al pune de la zisul cor minune .... asa am ajuns eu cu fratemiu locul 5 in ESL .... dara acum nu se mai fac ... ca jucam si acum in ESL dar nu se mai fac si sincer sa fiu mi-e dor de acei baieti.. si cand am venit pe no steam am vzt ca deja se strica relatia .. am intrat pe Xg baieti cu care am inv sa joc .. dar se vede ca a intrat un but cu Th3LEGEND CRED CA LA LUAT D P NET ca am host noi intrun articol cu corum minune .. adica mai mult articole cu corum minune ....
Si asa sta treaba .si sincer sa fiu nush cum au ajuns playeri d p non steam dar ma mai gandesc ca daca erai unul d p steam zicem ca nu Very Happy ca am trecut prin mult mai ales in cupa aia... si acum eu vin dupa o pauza de csss de 2 luni in care am fost bolnavior si nu avem chef de nimic ......
Si nu am venit la XG pt ca sigur nu o sa ma mai primeasca inapoi d la o faza veche .. cu HELLBOY si cu alti
Si am venit la Badboys care se pare devine de ne oprit Very Happy
Asa ca ma mai gandesc daca da sau nu ! Very Happy
Sus In jos
Toxicul [;x]

Toxicul [;x]


Mesaje : 13
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 25
Localizare : cstrike/cfg

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Lun Mar 25, 2013 9:46 am

Aa ce faci ma nustu daca mai ma stii! da am jucat la un mix intro seara daca iti mai amintesti da ok ce faci ma batrane Very Happy


Ultima editare efectuata de catre Toxicul [;x] in Lun Mar 25, 2013 9:53 am, editata de 1 ori
Sus In jos
https://badboy.forumburkina.com/
Toxicul [;x]

Toxicul [;x]


Mesaje : 13
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 25
Localizare : cstrike/cfg

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Lun Mar 25, 2013 9:50 am

Am fost si in pgl da am iesit ca aia sunt buti
Sus In jos
https://badboy.forumburkina.com/
SpLyTTeR

SpLyTTeR


Mesaje : 56
Data de inscriere : 21/03/2013
Varsta : 26
Localizare : Brad

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Lun Mar 25, 2013 9:56 am

GATA MA TERMINATI
Sus In jos
BlueWTF?

BlueWTF?


Mesaje : 9
Data de inscriere : 24/03/2013
Varsta : 30
Localizare : La pc

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Lun Mar 25, 2013 9:57 am

Cum te chema tot toxicu?
Sus In jos
-Abyss ZaPhoD-

-Abyss ZaPhoD-


Mesaje : 2
Data de inscriere : 22/03/2013
Varsta : 33
Localizare : Brasov

Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1Joi Iul 11, 2013 12:16 am

Citind si eu pe aici vad toti copii cu toate aberatiile lor. Am cautat si BlueWtf si r1  SI TOXICU si cum va mai va-ti mai fi numit voi si nu am vazut nimic in PGL.....ESL .WESL ...etc  ca daca mai vorbesc si de alte competiti deja  ziceti ca vin din viitor. Un player niciodata nu se va da mare cu ceea ce a realizat doar  ca sa faca invidie sau sa se starneasca comflicte un nume si o reputatie sta in functie si de omul care isi creeaza imaginea si numele . exe Abyss ZaPhoD aka Borosoi Mugurel. SCRIE PE GOOGLE si ai sa vezi. dar niciodata nu mam mandrit sau ceva. Si ca fost jucator professionist nicodata nu am uitat de unde am plecat . n00b boot .......noobfreak  si cum ma mai numeau restu .. sincer PGL-Romania site-ul official nu va fi niciodata comparat cu PGL non steam asa ca nu mai faceti comfuzie.Razz Razz Razz 
Sus In jos
Continut sponsorizat





Doamne fereste de but Empty
MesajSubiect: Re: Doamne fereste de but   Doamne fereste de but Icon_minitime1

Sus In jos
 
Doamne fereste de but
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ßäđßõŷś- :: Cerere UnBan-
Mergi direct la: